Odze György

odzegyorgy

odzegyorgy

Egy megíratlan életrajz: in memoriam Somló Tamás

2016. július 19. - diplomatakomment

Hát igen. somlo.jpgVagy tizenöt éve találkoztunk, akkor, szinte tréfásan megkért, hogy ha majd haldoklik, írjam meg az életrajzát. Összeülünk, ő mesél, én meg írok. Ilyen egyszerű. Azután most, június végén hívott Léna, hogy  Somló úgy gondolja, most aktuális lenne. Beszéltem is Tamással, a hangja halk volt, szinte halovány. Kezdjünk hozzá, mondta. Persze, feleltem, kezdjünk, keresek kiadót, meg végiggondolom, hogy hogyan is csináljuk. Egy életrajzot egyszer lehet megírni, nem lehet elrontani. Gondolkodtam is a dolgon, felvázoltam magamban, kerestem kiadókat, nemigen lelkesedtek az ötletért, majd ha készen lesz, mondták, meglátjuk. Aztán elszántam magam, felmegyek Tihanyból, írtam is ma reggel Lénának, hogy akkor a jövő héten beszélünk a dologról és szeretném, ha ő is ott lenne, végülis régóta ismerjük egymást. Hát ennyi. somlo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://odzegyorgy.blog.hu/api/trackback/id/tr978901042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása